Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
nieokreślona
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Lubasz - Wypożyczalnia
(7)
Lubasz - Czytelnia
(1)
Autor
Begg David
(2)
Czarny Bogusław
(2)
Dornbusch Rudiger
(2)
Fischer Stanley
(2)
Rapacki Ryszard
(2)
Bako Zbigniew (1940-2000)
(1)
Bieńkowski Wojciech
(1)
Biskup Józef
(1)
Bossak Jan W
(1)
Bożyk Paweł (1939- )
(1)
Budnikowski Adam (1948- )
(1)
Durska Małgorzata
(1)
Hofstede Geert (1928- )
(1)
Kamecki Zbigniew (1930- )
(1)
Kawecka-Wyrzykowska Elżbieta (1950- )
(1)
Kowal Witold (nauki ekonomiczne)
(1)
Kramer Teodor
(1)
Kramer Teodor (1926-2014)
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Misala Józef (1950-2011)
(1)
Nosiadek Grzegorz
(1)
Przezbórska Lucyna
(1)
Rosiennik Ludwik
(1)
Styś Aniela (1942- )
(1)
Sznajder Michał
(1)
Szulce Halina (1939- )
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Ładyka Stanisław (1928-2012)
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Temat
Marketing
(2)
Agroturystyka--podręcznik akademicki
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Etnopsychologia
(1)
Handel
(1)
Kultura--teoria
(1)
Makroekonomia--podręcznik akademicki
(1)
Mikroekonomia--podręcznik akademicki
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Organizacje--teoria
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Polityka
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lubasz - Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 C (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lubasz - Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 C (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lubasz - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
W Wyniku transformacji systemowej zmieniły się warunki uczestnictwa Polski w międzynarodowej współpracy gospodarczej. Zwiększyła się liczba podmiotów biorących udział w handlu zagranicznym, już w pełni opartych na realiach kategoriach rynkowych (cenach i kursach). Kraj nasz podpisał umowę o stowarzyszeniu ze Wspólnotami Europejskimi, korzysta z pomocy Międzynarodowego Funduszu Walutowego i Banku Światowego, jest też członkiem nowo powstałej Światowej Organizacji Handli (WHO). Wszystko sprawia to, że szczególnego znaczenia nabiera zarówno zrozumienie teoretycznych podstawa międzynarodowych stosunków gospodarczych, jak i poznanie głównych tendencji współpracujących w gospodarce światowej. Temu celowi może służyć prezentowana książka. Jest to pierwszy na naszym rynku podręcznik napisany przez polskich autorów. Polecamy go studentom uczelni i wydziałów ekonomicznych oraz uniwersytetów, a także wszystkich zainteresowanych omawianą problematyką.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lubasz - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce omówione są kolejne etapy procesu strategicznego planowania marketingowego:*określenie misji przedsiębiorstwa i wyodrębnienie strategicznych jednostek biznesu*przygotowanie analizy sytuacji*wyznaczanie celów strategicznych*formułowanie strategii alternatywnych i wybór najlepszej*przygotowanie planów taktycznych*określenie konsekwencji finansowych planu marketingowego*organizację, wdrożenie i kontrolę realizacji strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lubasz - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wydanie 3 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 238, [2] strony : rysunki ; 21 cm.
Podstawy marketingu to klasyczny podręcznik, napisany jasno i przejrzyście, pozwalający szybko opanować podstawy wiedzy o marketingu. Autor omawia w nim istotę marketingu, jego otoczenie, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, (produkt, dystrybucję i promocję) oraz strategie marketingowe przedsiębiorstwa. Przedstawia także sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej (przez organizacje nie nastawione na zysk) oraz prezentuje orientację społeczną marketingu. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów wyższych uczelni różnego typu, ale będzie również bardzo pomocna dla słuchaczy kursów i szkół szkolących menedżerów i pracowników służb marketingowych oraz dla nauczycieli i uczniów liceów ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lubasz - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lubasz - Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Struktury i strategie w handlu / Halina Szulce. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 246, [2] strony : wykresy, tabele ; 21 cm.
W książce, w sposób uporządkowany i kompleksowy, omówiono struktury handlu (w tym rolę handlu w gospodarce narodowej, udział i znaczenie handlu w kanałach dystrybucji, zagadnienia logistyki w obrocie towarowym, struktury instytucjonalne handlu, formy handlu i politykę handlową) oraz strategie handlu, przy czym zagadnienia konkurencji w handlu, typy i rodzaje klientów i dostawców, czynniki wytwórcze, planowanie strategiczne, strategię kształtowania towaru i asortymentu, strategię obsługi, strategię promocji, strategię cen i marż oraz lokalizację handlu potraktowano jako czynniki kształtujące strategię handlu. Na zakończenie przedstawiono merchandising jako koncepcję działań handlu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Lubasz - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej